Het bestuur wordt ondersteund door een tiental commissies. De commissies hebben een grote zelfstandigheid en daardoor ook verantwoordelijkheid. Jaarlijks bespreekt het bestuur met elke commissie het jaarplan van de commissie. Een - of tweemaal per jaar is er een bijeenkomst met de voorzitters van alle commissies.
Activiteitencommissie
Uitvoering en/of coördinatie van activiteiten naast het voetbal
Clubhuiscommissie
Beheer en coördinatie bezetting clubhuis
Financiële commissie
Boekhouding en financiële administratie, heffing contributie
Jeugdcommissie
Coördinatie jeugdvoetbal en teamindeling junioren
Accommodatie commissie
Onderhoud sportpark dat niet onder de verantwoordelijkheid van de gemeente valt, belijning velden
PR-commissie
Verzorgen van promotie en nieuwsberichten via diverse (multi-)media kanalen
Scheidsrechterscommissie
Zorgen voor en begeleiden van verenigings-scheidsrechters
Sponsorcommissie
Relatiebeheer met sponsoren
Technische commissie
Opzetten en uitvoeren van technisch beleidsplan